6 iulie 2010

Iphone, Nokia, HTC, Samsung?

Am facut acest post pentru ca vreau sa imi iau un telefon ( una din marcile de mai sus) si nu stiu exact ce.

Iphone 3gs am auzit ca tine bateria putin, dar am si citit ca poti sa faci niste setari ca sa tina mai mult. Daca tot dai banii pe telefoane macar sa fie bun.



Nokia.... voiam nokia e72 sau E90 am vazut prima data prin Gossip Girl nu stiu exact cat e pretul lui pentru ca nu am vazut in Craiova pana acum.... oricum am auzit ca au inceput sa le proasteasca daca e sa mi-l iau imi iau din alta tara, eu momentam am 6300 bine la inceput cand a aparut era printre cele mai bune acum nu prea ...






HTC... arata exceptional, desire e prea mare dar un HTC Touch 2 sau un touch diamond 2 ar fi perfect insa nu stiu cat tine bateria sau alte delatii aplicatii. Oricum mi se par umpic cam scumpe.





Samsung... Ieftine si bune cu design cool chiar sunt super tari, spre deosebire de LG ele au mult mai multe decat "aspect" , sunt bune si ca soft si ca performanta...





Un comentariu: