25 decembrie 2012

Winter mood...







              Sarbatorile de iarnă,momentul în care ne aducem aminte de toată lumea . Se zice ca distanța este singura cale prin care esti aproape de cineva. Mai bine spus, daca nu vedem pe cineva mult timp,începem sa îi simțim lipsa.

                  Toate la timpul potrivit, rabdare și putere de a trece peste anumite evenimente sau momente neplăcute din viața noastra.. Acum un an eram fata din liceu cunoscută sub numele de :Andreea Kiddo, 12 d ,care vrea la FJSC ,care este pe afară in fiecare zi,care nu suportă Craiova și vrea în București. Acum sunt tot Andreea Kiddo, studentă la Jurnalism în Craiova, care nu a intrat la Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicarii . Dar  am realizat că nu contează asta,contează că pot sa ajung acolo dacă învăț sau chiar mai departe. Atunci  a fost tragic, acum nu mi se mai pare nimic . Anul trecut de Anul Nou voiam adrenalină, voiam să plec, să vizitez , acum nu îmi mai fac planuri , merg pe ideea gone with the wind. Nu e ideea de vârstă, cred că este mai mult o influiență a experienței noastre.
               M-am săturat să fiu luată peste picior, nu mai accept asta. Dacă cineva are o problemă cu mine , să trăiască în liniște și pace. Mi-am propus să nu mai fiu bancă natională, mi-am propus să mă implic in cat mai multe proiecte, dar nu pot să ma bazez numai pe acest lucru. Imi trebuie ceva să ma motiveze, cel mai mult asta îmi doresc.
                         În timp începi să realizezi adevărata realitate, dar este din ce în ce mai greu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu