11 iulie 2010

Wild night!

DA!... aseara a fost o seara mai ciudata.... prima parte normala... ne duceam la RMA o gramada de lume bineinteles cum ma asteptam majoritatea cocalari si tarani ... am stat cam pana pe la 11 acolo dupa care am plecat la teatru... ne am intalnit cu niste prieteni am stat acolo cam pana pe la 12 jum 1... nu ne-am mai intors la concert pentru ca era prea multa lume, s-au dus cativita prieteni, cand s-au intors .Guess Who trece pe langa mine ele" Gues Whoo:X:X: eu" unde?"=)) el era langa mine... frumos pai de unde sa stiu eu exact cum arata nu sunt fana:))... trecem peste asta dupa m-am intalnit cu alti prieteni si cu un var de al meu si ne am indreptat spre casa...In drum ii vine o idee unuia din ei" Buaa hai la after party.." Noi ii zicem ca iti trebuie invitatie el ca nu ca ma baga pe mine acolo=))))) buaaa nu ai nici 18 ani:)) aa ce conteaza hai pana acolo ... am luat taxi am ajus la Helin la aeroport am oprit acolo... s-au dus acolo eu le-am spus ca nu o sa ne primeasca, si asa a fost am ajuns la 3 jum noaptea acolo scria la intrare" Ghercesti"=)) si nu am intrat... ne-am intalnit cu Spike, Grasu xxl, Cristian D... macar i-am vazut mai aproapte:))... oricum wild night la 4 nopatea la nush cati km de casa:))... sper ca la anu sa fie mai palpitant:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu