1 august 2010

Sighisoara 24-26 07.2010!

Stiu ca este putin cam tarziu de a scrie acest blog, dar nu am avut pozele pana acum ca sa pot sa il scriu.Am fost luna aceasta la "Festivalu Medieval din Sighisoara" editia XIX... mai multe informatii despre realizarea acestui festival le puteti gasi pe google, ce stiu eu este ca acest festival a fost creat pentru ca oamenii sa studieze cultura medievala, obicieiuri, traditii etc


Am stat sus in cetate intr-un "hostel". Din punctul meu de verede aceasta excursie si-a meritat toti banii, bineinteles acum fiecare cu gusturile lui. Cetatea este asezata pe un deal are o perspectiva deosebita, iar in interior toate locuintele sunt situate in cerc strazile sunt cu piatra cubica, totul este rustic unele locuinte sunt neatinse datate din 1600...

Va las pe voi sa judecati eu am judecat destul acest oras si dupa mine e de nota 10!....





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu