27 februarie 2012

A trip to Cluj!

A new adventure has awaken
But you my friend are stoned
Someone will send you an angel
Rest in peace and forever gone!

Mda... in ciuda scopului acestei calatori,a fost frumos, destul de interesant , tinand cont ca am fost o singura data si acum mult timp. A fost mai cald decat ma asteptam , poate chiar mai cald ca in Craiova cand am plecat. Drumul infernal de lung 9 ore cu trenul este egal cu o calatorie in iad mai ales cand esti nedormit dar am trecut si peste asta.
Orasul este superb, nu am apucat sa fac foarte multe poze, dupa cum am spus scopul nu a fost acela de a vizita orasul, dar am ales sa fac acest lucru daca tot am facut 450 de km ... Oamenii sunt cat se poate de normali, bine mentionam si faptul ca 97 la suta vorbesc in maghiara pe strada sau stiu aceasta limba, dar sunt destul de prietenosi. Am descoperit si doua localuri destul de interesante:Insomnia care mi s-a parut dragut, design-ul este genial, si Irish&music pub , destul de mare si muzica buna! In rest plimbat, imi pare rau ca n-am apucat sa vizitez si Iulius Mall dar poate data viitoare o sa am ocazia.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu