26 decembrie 2012

Playlist 2012

În fiecare an am obiceiul de a face un playlist cu toate melodiile preferate ascultate . Asta nu înseamnă că o să postez melodii din 2012. Anul acesta o să fie o combinație între pop, rock, indie, metal(cu toate genurile), dubstep etc. Top 20

20.Redescoperirea melodiei Kulturhaus București....




19..Aveam această melodie in playlist de un an. Bineînțeles ca există un dar nu îmi mai aminteam cum se numește...



18.  Cred că este al doilea an în car includ Slipknot in playlist-ul meu... Cele două melodii au ramas încă în top...



17.  The more I see ,the less I know, the more I like to let it go... Bucharest memories.



16. Melodia mea preferata de la Cradle of filth .



15. Un fel de imn al verii ....



14. Prima data cand am ascultat Muse a fost prin 2007 insa melodia "Time is running out"a ramas melodia mea de suflet de la ei.





13. Old but good music...



12 The Smashing Pumpkins - Bullet with Butterfly Wings



11. La capitolul melodii in franceza eu stau foarte prost, insa sunt cateva pe care le ador....


10. Imi aminteste de vara, Bucuresti...


9. De doua luni de zile am melodia blocata in cap.....




8. O formatie din Bucuresti nu sunt foarte cunoscuti in Romania si nu inteleg de ce dar mie mi se par cei mai tari pentru alegerea genului muzical..


7. Melodia mea preferata la karaoke...cine stie cunoaste...



6. Old ringtone



5. 30 seconds to mars . Atat trebuie sa spun!



4


3. Snow patrol...






2. Old song but a good one...

.

1. Si pentru ca este ultimul meu ringtone am ales pe primul loc aceasta melodie... nu este neaparat cea mai ascultata.

 p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu