7 februarie 2013

Învățatul te schimbă (antisocial)

     Pentru a putea învăța, trebuie să ma rup de realitate. Fară internet, fără Facebook și fără vorbit la telefon. Lucru aparent simplu dar pot sa descriu o zi din ultima săptămână:

       Dimineața, mă trezesc, beau cafea și mănânc ceva, totul până în 11.00. Zic ca ma apuc de învățat la 12 fix.
     Ora 12 fara 15, intru pe Facebook, descopăr ceva ”interesant” așa ca ma hotărăsc sa ma apuc la 1.
   Ora 3, când naiba se facu ora 3... okay mă apuc într-un final de învățat. Învăț pana pe la 4 jum 5. Iau pauza. Mă apuc iar, intru in panică!!!! zic ca maine mă trezesc, învăț tot...
          Sigur, sigur.. a doua zi dacă nu a fost FB era un serial, un blog, aparul de fotografiat, o discuție cu prietenii, ieșit pe afară.

Dar de azi GATA!!!!!!

Adio viață socială, o sa imi fie dor de tine, e greu sa mă despart de tine dar c'est la vie!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu