30 septembrie 2012

A way to see things

       Stiu ca tot ce este acum este inceputul,dar nu ma asteptam la acest inceput. Si totusi exista diferente mari intre ceea ce vrei sa faci si ceea ce faci. Singura problema a fost ca am crezut ca pot din prima... E rau cand ai asteptari mari de la tine si ajungi sa fi dezamagit de situatie. Credeam ca am sa plec departe, intr-o lume in care eu cunosc lume nu ea pe mine,departe ,foarte departe.
     Final de octombrie complet diferit fata de ce imi imaginam eu acum 4 luni de zile. Finalul de atunci era frumos, victorios , dar realitatea e la putere ,asta e. Nu stiu ce sa fac si cum sa reactionez, logic ar trebui sa accept situatia si sa trec peste ,dar nu pot... cum am mai zis sunt "rac" , nu pot sa fac asta , e imposibil. Insa incerc sa ajung cu orice pret unde mi am dorit ,poate aceasta cale e mai buna , nu stiu incerc orice. Nu mi-a mai ramas nimic decat o incercare, de ce sa nu o folosesc?... Din acest motiv nu e bine sa visezi cand te trezesti la realitate e cam trist. Lasa , poate intr-o zi pot sa fac posibil acest lucru, pana atunci c'est la vie!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu