3 septembrie 2012

Na na na na...

Goooddd morning sunshine ... Mda...foarte inspirat. Anyway today topic is "how to have fun ", or something like that . Ce poate sa fie mai frumos in acest moment decat sa pot sa merg sa vizitez toaaaataaa taraa, toataa lumea... bine,fie cer prea mult imi ajunge Romania. Nici nu a inceput facultatea si eu tot ma gandesc la cea mai rapida si eficenta metoda de a pleca in Bucuresti la facultate...What is wrong with me:))? Niciodata nu m-am multumit cu ce am avut poate de aia sau poate ca orasul asta ma enerveaza, acum e okay ca majoritatea prietenilor sunt in Craiova dar dupa o sa fie a living hell. Nu mai gata abandonez facultatea...just kidding. Poti sa te distrezi oriunde dar nu poti sa te distrezi oricand, conteaza cand mai mult decat unde. SOOOO u have a life get out of the house and do something with it... E vacanta ,have fun ,while u still can!


2 comentarii:

  1. nu conteaza cand,conteaza cu cine esti si din cand in cand mai conteaza si unde ca nu prea poti sa te distrezi langa tomberon:)

    RăspundețiȘtergere
  2. da ba asa e :)) ziceam si eu sa nu ii fac pe dusmani sa ma omoare... cu replica cu cine:)) langa unele pers pur si simplu nu poti:)) poate daca razi de ei...

    RăspundețiȘtergere