2 aprilie 2013

Povestea dă „Facebook” (seară)



       
             Toate postările pleacă de la o idee, nu? După care o dezvolți și comentezi ceva, spui o părere, o întamplare, nu știu, ceva!
            Dacă ai ceva interesant de spus de ce sa nu spui? Aud de la mulți prieteni ideea următoare: „Pe Facebook- nu mai există intimitate”. Ok!  Asta mi se pare că depinde de fiecare în parte ce dorește să vadă și ceilalți și ce nu.
             Dacă ai făcut ceva frumos de ce să nu împarti cu lumea? Nu se știe niciodată cum poti influiența pe cineva. Să te trezești într-o zi că te întrebă: " tu ești ce care a zis, cea care a facut?". Si așa este, cum noi ne uitam la altii a căror viata pare de vis dar în fond sunt si ei tot oameni, sa vadă și alții de ce suntem noi capabili.
           Orice lucru postat rămâne pentru cei  care sunt la o anumită vârstă si vor să vadă cum gândeai. Cum erai atunci și cum ai ajuns acum? Să se identifice cu persona ta de atunci și să caute o modalitate prin care să devină așa. Sunt niște cuvinte și gânduri filosofice, nimeni nu le întelege rostul, dar pana la urmă toti gândim așa, toti facem parte dintr-o „melodie” și avem dreptul să ne alegem versurile și ritmul.
Altă chestie: Telepatia, damn it! Mă gândesc la o melodie, o vad la altcineva, o poză pe care am descărcat-o pe telefon, apare la cineva pe facebook. O idee de un status, apare la altcineva. Un loc în care vrei să te duci, vezi check-in, un film pe care vrei să il vezi, daamn it și ăsta e la cineva pe facebook. Da! Într-adevar asta-i ironia sorții, nu suntem atât de unicați pe cât credeam că suntem. Poate chiar în acest moment eu schimb gândurile cuiva, în bine sau în rău asta e partea a doua.
Ideea e că cineva deja și-a format o părere despre aceasta postare, am i right? of course i am! Nu vrem să vedem cât de influiențați suntem. Citești ceva și automat îți rămâne în cap. Poți schimba atât de ușor viața cuiva făra să vrei, fără să știi ca faci asta.  Trebuie să te faci văzut, să te remarci și sa devi un model pentru acel cineva. Sunt atâția oamenii care nu își dau seama cât de mult înseamnă ei pentru altii și poate că nici tu nu îți dai seama cât de mult înseamna pentru tine. Cu toții avem un ideal de a ajunge ca cineva anume, nu cred ca exista o carieră reușită fară un model în cap.
Anyway, eu încă sunt socată de această telepatie a mea, este foarte amuzant atunci când îmi zic „ar fi culmea să apară” e prima chestie de o văd la news feed. Dacă nu ma gândesc, nu apare. Ce este și mai culmea? De cele mai multe ori nimeresc și persoana!

Telepatie sau psiholog? Aceasta este întrebarea. Oare chiar există o telepatie sau am înnebunit de tot?

Acum, după un moment de concentrare maximă, puțină muzica:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu