15 septembrie 2013

Somewhere i belong

Hello hello! Mai sunt trei saptamani de vacanta si vreau sa profit din plin de ele asa ca m-am decis sa iau o mica vacanta in Bucuresti.  N-am mai scris de mult timp pe blog si din acest motiv nu prea stiu cu ce sa incep pentru ca am multe de povestit. Ce poti sa faci intr-o zi de sambata seara? Raspuns: Ies, ma distrez, ajung dimineata acasa. WRONG! Ies, ma intorc cu ultimul metrou si stau in casa si ma uit la filme! Daca tot am atat de mult timp liber m-am gandit sa incarc poze facute zilele acestea prin capitala. O sa mai revin cu altele curand! Cele mai frumoase momente sunt acelea petrecute cu prietenii in care descoperi lucruri noi si interesante. Am fost si la Universitate la prostestul cu Rosia Montana unde am vazut o gramada de oameni care lupta pentru aceasta cauza.
Surprinzator de data aceasta am si poze cu mine si destul de multe! So enjoy!

In Dristor

Prostest Salvati Rosia Montana de la Universitate




Parcul IOR 



Starbucks Victoriei


Calea Victoriei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu