4 iunie 2013

De unde vin ideile?

„Eu de ce nu am făcut asta?”
„Eu de ce nu m-am gândit să fac așa?”

            Sunt două întrebari esențiale pentru postarea mea de astăzi. Aș vrea sa precizez un detaliu: Vineee sesiunea! Da! Prima întrebare poate să aibe ca răspuns atât sesiunea cât și exemple din viața de zi cu zi. Întotdeauna am încercat să aduc ceva nou,  relativ okay și care pot sa fie puse în practică, dar e greu atunci când nu ai ideei. De unde vin ideile? Și da mulți colegi mi-ar spune „Citește cursul de la TCI”, dar nu despre asta este vorba. 

         Am sute de povești în cap și aleg sa le păstrez acolo, pentru moment. Mi-am propus să fac tot posibilul să le fac reale. Câteodată merg pe stradă și ascult o melodie între timp îmi imaginez o altă lume sau o altă identitate a mea. Probabil că sunt nebună probabil că îmi place doar să visez. 

       Întrebarea a două se referă la spiritul competitiv. Este un lucru excelent să ai adversari și să încerci să îi depășești. Păcat că în Craiova nu prea mai există acest spirit, a cam migrat prin marile orașe ale țării. Dacă tot am vorbit de stresiune cum o numim noi studenții, este interesant să îți dorești să știi mai mult ca altul chiar dacă nu tot timpul reușesti. 

Dăm vina pe timp, tot timpul zicem că : N-am avut timp, am fost prea ocupat să scriu azi. Vorbesc și în numele meu, scriu o poastare pe blog o dată la ăhăăăăă, nici eu nu mai știu. Cert este că noi găsim pretexte, bineînteles că îmi este mai ușor să vin acasă cu facebook-ul în față, să ma uit la seriale și să dau muzica mai tare (și uite așa am făcut și o rimă) decât să scriu pe blog sau să citesc, să învăt etc. Chiar dacă scriu într-o revistă studențească am ajuns la concluzia că doar prin exercițiu poți să ajung mai bun. Scrie orice și în timp îți vei da seama unde greșești și de ce. Acum ai nevoie de părerea oamenilor care să îți spună unde ai greșit și de ce. Poate că de multe ori mă gândesc că de ce să scriu pe blog când nimeni nu îl citeste? Primesc putine feedback-uri și ar trebui să renunt. NU! Nu trebuie să renunți, scrie pentru tine și într-o bună zi cineva îl va citi. 

          Deci ideile nu vin din cursul de la TCI și din imaginația noastră, viața personală, prietenii etc. Ideile vin atunci când te gândești și încerci să depășești singur un prag. Trebuie să ai un scop puternic și să vrei cu adevărat asta! Eu mi-am găsit scopul, dar nu îl spun ci vă las pe voi să îl ghiciți. 
   

Vă urez să aveți o idee cât mai bună. 

Între timp melodia pe care o ascult de două luni aproape încontinuu. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu