31 iulie 2011

.....

un fior trecea prin sufletul meu,
simteam cum imi patrude in inima ,
foarte impunator, simteam cum noaptea
se transforma in vis precum o lacrima
in lumea in care traiesc totul este intamplator
respir iubesc simt totul este fermecator
o pulbere astern peste acest colt
Astept cu nerbabdare vocea ta
astept astept pana o sa mor
Calcand deasupra cerului instelat
sperand ca sufletul meu sa te fi luat
sub protectia sa, sub harul ei
Ca intr-o gradina cu flori de tei
Sub aripa rosie se asterne foc
Sub cea abla se asterne noroc
Cautand un drum la mijloc
N am sa gasesc calea fericirii deloc...
"Iar intr o zi cand am sa te vad
am sa iti port chipul tau frumos
in umbra inturnericului aleg lumina
In ulbra destinului aleg fericirea
iar tu , caund in zadar
ma vei gasi , in rai sau iad?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu