9 martie 2013

Not a long time ago.

Petrecere dupa sesiune. Fix cum am terminam, mi-am luat zborul si am venit in Bucuresti, locul in care se poate intampla orice, oricand. Da! Mi-am imaginat ca nu o sa fie plictiseala dar nici chiar atat de palpitant. Am simtit din nou energia pe care o simteam inainte. Pacat ca trebuie sa ma intorc, nu as vrea. Pfff c'est la vie!! Am sa ajung si aici sometimes, locul potrivit la momentul potrivit. Nu degeaba se spune asta, trebuie sa existe o anumita explicatie, dar nu o vreau acum. Oricum important este sa ai prieteni buni, care sa fie mereu langa tine si care te sustin.
Nu am suportat niciodata monotonia sau oamenii care sunt ignoranti si inchisi. Mi se pare stupid la modul ca ai o singura viata, de ce sa iti pierzi timpul degeaba cand poti sa faci altceva tot timpul. Ziua de azi nu trebuie neaparat sa fie ca ziua de ieri. De ce trebuie sa facem totul ca o rutina?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu